Kronk Boxing Gym Detroit - Sudadera con cuello redondo

• Modelo: B00C8SJWFQB00C8SJWFQ2

• KRONK Gym Detroit crew neck sweatshirt with distressed/vintage print
  • Size Chest (to fit) S - 36" M - 40" L - 44" XL - 48" 2XL - 52" Long sleeve, soft feel sweatshirt with a retro style print to reflect the nostalgia of the gym. This garment is slightly slim fitting, suitable for training purposes and casualwear. Made from a lightweight heather sweatshirt fabric.
  • 50% Algodón, 50% Poliéster
  • Check out our other Kronk clothing available, including T Shirts,Training Vests, hoodies, hats and baselayers.
  • Made to last, worn by Champions. Tough stuff.
  • 50% cotton 50% polyester. Machine wash 40 degrees.

Descripción del producto

El legendario kronk, gimnasio, Detroit, ha producido más de cuarenta World Champions como Thomas "Hitman Hearns, Lennox Lewis, Oscar de la Hoya, Julio Cesar Chavez, Evander Holyfield, Wladimir Klitschko y Vitali Klitschko. El entrenador de mayor de todos ellos, Emanuel mozo de gimnasio kronk, también ayuda a sugar Ray Leonard oro olímpicos. Otros World Champions incluyen Adonis Stevenson, Prince Naseem, hilmer kenty y London Irish Andy Lee.